۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آموزش و پرورش
  • شناسه : 72
  • 30 اکتبر 2021 - 19:08
  • 614 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : مدیر
  • منبع : روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش
برگزاری کارگاه‌های آموزشی توانمندسازی آموزگاران جدیدالورود شهرستان‌های استان تهران
معاون آموزش ابتدایی:

برگزاری کارگاه‌های آموزشی توانمندسازی آموزگاران جدیدالورود شهرستان‌های استان تهران

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: کارگاههای آموزشی جهت توانمندسازی آموزگاران در شهرستان‌های استان تهران توسط راهبران آموزشی و گروههای درسی استان و منطقه‌ای در حال برگزاری است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، غلامرضا بختیاری گفت: هرساله تعدادی از آموزگاران جدید جهت تامین نیروی انسانی کلاسهای درس در دوره ابتدایی جذب و بعنوان نیروهای جدید الورود به مناطق اعزام می‌شوند، لذا جهت توانمند سازی همکاران در حوزه تدریس(یاددهی) و یادگیری دانش‌آموزان و ایجاد عدالت آموزشی  در مناطق راهبران آموزشی  استانی و منطقه‌ای و سرگروههای درسی در مناطق کلاسهای کارگاهی جهت تقویت بنیه علمی و فنی این عزیزان برگزار می‌کنند و مهارتهای تدریس و فنون آموزشی و روانشناسی کودک را آموزش می‌دهند.

وی گفت: از ابتدای سال تحصیلی جدید نیز این آموزش‌ها در مناطق توسط معاونین محترم آموزش ابتدایی مناطق و مسئول مقطع ابتدایی و گروههای آموزشی ابتدایی  برنامه‌ریزی شده  و در حال اجرا است و همکاران خرید خدمات ‌آموزشی، سرباز معلمان و نیروهای ماده ۲۸ شامل این آموزش هستند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*