۞ حـدیـث روز :
ثَلاثُ خِصالٍ تَجْتَلِبُ بِهِنَّ الْمَحَبَّةُ: الاْنْصافُ فِی الْمُعاشَرَةِ، وَ الْمُواساةُ فِی الشِّدِّةِ، وَ الاْنْطِواعُ وَ الرُّجُوعُ إلی قَلْبٍ سَلیمٍ. سه خصلت جلب محبّت می کند: انصاف در معاشرت با مردم، هم دردی در مشکلات آنها، همراه و همدم شدن با معنویات.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آموزش و پرورش » اخبار
  • شناسه : 78
  • 01 نوامبر 2021 - 19:14
  • 864 بازدید
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : مدیر
  • منبع : روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش
در بازگشایی مدارس تمام نظریات را در نظر خواهیم گرفت
علی رمضانی:

در بازگشایی مدارس تمام نظریات را در نظر خواهیم گرفت

همایش ترنم مهر با محوریت تجلیل از برگزیدگان جشنواره‌های معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش شهرستانهای استان تهران با حضور مدیران کل اداره قرآن، عترت و نماز، اداره فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی، اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت‌ در برابر آسیب‌های اجتماعی و سرپرست اداره کل آموزش‌وپرورش شهرستانهای تهران، در سالن همایش ولایت اداره کل آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران به نقل از خبرگزاری پانا، علی رمضانی مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش، ضمن تشکر از تمام فعالان حوزه تربیتی، اظهار کرد: نگاه زیبایی در عرصه قرآن به کمک مدیران و کارشناسان قرآنی صورت گرفته‌ است؛ اعتماد و اعتقاد خانواده‌ها، که با توجه به شرکت حدود هفت میلیون و پانصد نفر در مسابقات قرآنی امسال، نشان از این امر دارد و این اتفاق خوبی است که در این عرصه رخ داده است.

وی در ادامه از روند بازگشایی مدارس گفت: بسیاری از خانواده‌ها با اهمیت به سلامت دانش‌آموزان، مخالف بازگشایی مدارس هستند که بالطبع در بازگشایی مدارس تمام نظرات را درنظر خواهیم داشت.

مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی، در در رابطه با فعالیت‌های سال گذشته و گزارش فعالیت‌های پرورشی گفت: در سال گذشته که مدارس تعطیل بود هیچ فعالیتی قطع نشد و همگی در حوزه پرورشی شرکت کردند.

رمضانی معنقد است حجم انبوه کتاب‌های درسی این فرصت را از معلمان گرفته‌ است و تصریح کرد: معمان با محتوای درسی بسیاری روبرو هستند و همچنین از انجام کارهای پرورشی هم گاها محروم می‌مانند؛ در همین حوزه نیز تمامی کسانی که شرکت کردند بصورت اختیاری بوده است و هیچ اجباری در آن نبوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: واقعیت این است که، تربیت و مهارت در هیچ یک از کتب درسی صورت نمی‌گیرد؛ و باید از حجم کتاب‌های درسی کاسته شود، و ادامه آن را به عهده معلمان بگذاریم و به آنها اعتماد کنیم.

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*